Hírek
2021. Március 31. 14:05, szerda |
Sport
Forrás: Hajósi Miklós
Csak a dizájn változott, a kitűzött célok nem!

Első futamgyőzelméért dolgozik Csomós Miklós és Nagy Attila.
Kevés olyan versenyző van a magyar ralibajnokságban, aki tudatosabban építette volna pályafutását, mint Mixi és Attila. 2013 óta egymás mellett versenyezve, minden lépcsőfokot betartva, az amatőr futamoktól indulva, a másodosztály és a Peugeot Kupa megnyerését követően jutottak el odáig, hogy 2020-ban felvehették a küzdelmet az ország leggyorsabb ralipilótáival.
A tavalyi év az új versenyautóval való ismerkedés éve volt a sárospataki csapat számára. Bár részeredményeik és az év végi ötödik helyezésük magasan felülmúlták azt, amit egy R5-ös versenyautóval ismerkedő párostól eddig megszokhattak a szurkolók. Már az első éles versenyükön két abszolút második szakaszeredményt is fel tudtak mutatni és az első szakaszgyőzelemre sem kellett sokáig várni.
Ennél még meggyőzőbb, hogy a nyíregyházi Európa-bajnoki futamon egy-egy szakasz erejéig Európa leggyorsabb pilótáival is fel tudták venni a harcot. Ezt a formát szeretnék megtartani 2021-ben és bár az első futamra még három hetet várni kell, a Borsod Talent Motorsport Egyesület versenyzői már hetek óta gőzerővel készülnek az idei szezonra.
„Egy havas versennyel szerettük volna kezdeni az évet, sajnos az időjárás ezt nem tette lehetővé. Idén először így az elmúlt hétvégén, a máriapócsi RabócsiRingen ülhettünk a versenyautónkba, ahol megmutathattuk támogatóinknak a Skoda Fabia R5 új dizájnját. Fizikailag és fejben is nagyon készülünk már a szezonra, hetek óta aktívan edzünk és az I. Boldogkő Rally pályáinak kihirdetését követően keressük a korábbi belső felvételeket is a szakaszokról. Több, mint 10 éve nem részei ezek az utak a magyar Országos Rally Bajnokságnak, így talán most először nem jelent számunka akkora hátrányt a pályaismeret hiánya. Ennek tudatában állunk oda a rajthoz, amit nagyon várunk már” – összegezte gondolatait a sárospataki pilóta.
Navigátora, Nagy Attila is hasonlóan izgatott a szezon kezdete előtt: „bár elégedettnek kell lennünk tavalyi eredményeinkkel, idén is mindent megteszünk azért, hogy még előrébb léphessünk. Nem titkolt célunk, hogy megszerezzük első futamgyőzelmünket és erről a vágyunkról akkor sem mondunk le, ha ebben az évben ezért a kategória világbajnokával is fel kell vegyünk a versenyt. Nem feltett kézzel állunk oda, már az első gyorstól szeretnénk odatenni magunkat!”
Jól megfogalmazott célokkal vág neki a fiatal páros a Magyar Országos Rally1 Bajnokság első futamának, melyet Boldogkőváralja központtal, április harmadik hétvégéjén tartanak.
Köszönjük együttműködő partnereinknek:
T+Á Média Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, Balázs-Diák Kft, RabócsiRing Kft, Magyar-Trans Kft, BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Heda- Sped Kft, Tau- Trade Bt, Északmagyar Téglaipari Kft, UJGOLD Kft, SFT Ungarn Kft, Alu Casting Support Kft, Progast Kft, Por + Fém Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger Tools Kft, RSZ- Kő Kft, HANKOOK Racing Tires- RTH Versenyabroncs Kft, MOL Racing Kft, Rapidnyomda
Fotó: Rallye Dream Blog
- Béres Gábor -
Ezek érdekelhetnek még
2025. Április 25. 18:45, péntek | Sport
Dobogós évkezdés a Red Bull Ringen!
Végre elindult az idei szezon is, erős év elé néznek a Kermor Motorsport versenyzői. Histo Cup szezonnyitó verseny 2025.
2025. Április 25. 18:39, péntek | Sport
Beni és Ákos a Slovak Karting Centerben
A CEE második fordulóján Vida Beni és Madaras Ákos képviselte a Kermor Motorsportot.
2025. Április 24. 07:39, csütörtök | Sport
Férfi kézilabda BL - A Veszprém döntetlent játszott a negyeddöntő első meccsén
A Veszprém 26-26-os döntetlent játszott a német SC Magdeburg otthonában a férfi kézilabda Bajnokok Ligája negyeddöntőjének szerdai, első mérkőzésén.
2025. Április 24. 07:37, csütörtök | Sport
MOL Magyar Kupa - Az örökrangadó megnyerésével ismét az FTC lesz a Paks döntős ellenfele
A Ferencváros hátrányból fordítva 3-1-re legyőzte a vendég MTK Budapestet a labdarúgó MOL Magyar Kupa szerdai elődöntőjében, így ismét a zöld-fehérek lesznek a címvédő Paks ellenfelei a fináléban.